Červenec 2018

4. DEN - Popiš, jak moc jsi se změnila v posledních 5 letech

30. července 2018 v 19:20 | Petra |  Téma týdne
Čtvrtý den a tím i čtvrté téma je

POPIŠ, JAK MOC JSI SE ZMĚNILA V POSLEDNÍCH 5 LETECH

Píše se rok 2018 tudíž pět let zpátky je až rok 2018,2017,2016,2015, 2014. Je neskutečné jaká už je to doba a jak ten čas neskutečně letí. Bylo problém pro mě najít níže zobrazené fotky, natož si vzpomenout jak moc jsem se změnila, zda vůbec. No, bude to nevím jak dlouhý článek a snad tam budou nějaké změny, takže jdeme na to.

ROK 2014

Tohle je fotka z prváku, kdy jsem byla v Holandsku. Krátké kudrnaté vlasy, 16 let. O módě jsem netušila vůbec ale vůbec nic a o kosmetice už vůbec ne. Kluci se o mě začali zajímat, ale já je brala pořád jako kamarády. Až na jednoho, o kterého jsem jevila zájem, ale ten nechtěl mě. Jezdila jsem na akce, seznamovala se. Povahově jsem byla pubertální děcko, drzá k rodičům a tak nějak jsem nevěděla co vlastně chci.

New In: Červen a Červenec 2018

28. července 2018 v 14:10 | Petra |  New In
Zdravím.
Zase se blíží konec měsíce a já tu mám další New In. Tentokrát to ale bude za dva měsíce a to červen a červenec. V červnu jsem si toho moc nekoupila (konečně!!), tak jsem článek nedělala a věci z června Vám představím v tomto článku, tak jdeme na to.

Tak začátkem července jsme byli s našima na dovolené u Dačic. Jednoho dne jsme se vydali na výlet do Dačic a v jednom místním obchůdku (nejednalo se o vietnamský obchod) jsem si koupila šedé tílko za 59 Kč a bílé kraťásky za 79 Kč.
Dále fialové šaty jsou z Lidlu a stály 199 Kč. Mám je na běžné denní nošení a jsou fakt příjemné! Další pruhované šaty jsou z Polska a stály 450 Kč. Jsou upnuté a mám je taky na denní nošení. Musela jsem akorát přešít ramínka, protože byly gumové s nějakými nápisy, tak jsem si tam nechala našít bílou látku. A z Lidlu mám ještě čtverečkovaný sešit, který mě stál 30 Kč.

3. DEN - Prozraď tvých 5 silných a slabých stránek

26. července 2018 v 14:12 | Petra |  Deníček
Teď jsem se poslední dobou s výzvou sekla, ale to dneškem napravím. Přináším Vám třetí den výzvy a s tím téma

PROZRAĎ TVÝCH 5 SILNÝCH A SLABÝCH STRÁNEK

Abych pravdu řekla, tak tohle téma mi hodně připomnělo moje vstupní psychotesty k policii. Tam jsem měla v dotazníku taky vyplnit svoje 3 silné a slabé stránky. A přesně jako tehdy, tak i teď mám vůbec problém je dát všechny dokupy.

GIVEAWAY s kosmetikou KNEIPP

23. července 2018 v 15:24 | Petra
Zdravím.
Jsme v prostředku léta, já ve středu oslavím svoje 20. narozeniny, a tak jsem si pro Vás připravila malou GA.
Za měsíc červen a červenec mi do mojí drogerie přibyla kosmetiky značky Kneipp. Zaujal mě hlavně její design a jejich rozotmilé balení. Proto jsem si hned dvě balení objednala. Jedno balení obsahovalo dva sprcháče Zimní sen a druhé balení je sada sprchového gelu a tělového mléka Mandlový květ. A právě o Mandlový květ je tato Giveaway.

Kneipp je německá značka založena Sebastianem Kneippem. Jedná se o čistě přírodní kosmetiku se skvělou vůní. A jelikož si myslím, že kosmetiku ocení každá žena, tak tu mám pro GA.

Do komentářů stačí napsat:
► e-mail
► kde jsi byla nebo kam pojedeš na dovolenou?
► jakou značku kosmetiky požíváš nejčastěji?

Doufám, že se Vás zapojí co nejvíc a že Vás tato značka bude bavit stejně jako mě!

Vyhlášení GA 3.8.2018 ve 20:00 hod.

DOPISY, KTERÉ NIKDO NEČETL - Iona Grey

20. července 2018 v 23:13 | Petra |  Knihy
Autor: Iona Grey
Počet stran: 440
Rok vydání: 2017

Jak jsem se ke knize dostala:
No to jsem takhle jednoho dne šla k Lucince mrknout na blog, co má nového za článek a narazila na článek o knižních novinkách červen 2018. Tam jsem uviděla několik typů na knihy, ale Dopisy, které nikdo nečetl mě zaujaly nejvíce. Hlavně se mi také hodily do knižní výzvy, kterou plním na databázi knih. Tak jsem si knihu nechala poslat od jedné holčiny na fb a bylo jasno.

O čem kniha je:
I tato kniha je rozdělená na dvě části - tedy na rok 1943 a 2011.
V roce 1943 se během londýnských náletů setkávají nešťastně vdaná Stella a americký pilot Dan. Dan a Stella si během války vyměňují dopisy a bezhlavě se do sebe zamilují. Ovšem jejich lásce brání válka a hlavně Stellin manžel, který je vikář. Prožívají spolu sice krátké, ale velice šťastné chvíle.
O 70 let později vhazuje už starý Dan poslední dopis do schránky a doufá, že na tento už Stella konečně odepíše. Neotevírá ho však Stella, ale Jess, která v opuštěném domě našla úkryt před svým násilnickým přítelem. V domě najde všechny dopisy z období války, které Dan Stelle poslal a všechny se je rozhodne přečíst. Také se pokusí vyhledat Dana a pomůže mu Stellu najít. S tím ji ale pomůže mladý a sympatický Will, kterému se Jess velice zamlouvá...

Moje hodnocení:
Co může jiného nastat než opět kladné hodnocení. Mohu Vám říct, že po začtení do příběhu jsem nevěděla co čekat. Už jsem si ale tak nějak zvykla na příběhy se dvěmi časovými liniemi. Každopádně mě kniha zase úplně odrovnala, stejně jako Zakázané ovoce od Jojo Moyes. Ovšem toto byl jinej odvar. Tuto knihu jsem hltala a četla v každé volné chvíli co jsem mohla. Neskutečně jsem se do příběhu vžila a občas chodila jako tělo bez duše a přemýšlela, jak to vlastně vůbec dopadne. Nebud Vám říkat, jak to dopadne, jen aby jste si ji co nejdříve sehnaly a přečetly!!!

Cena:
Opět jsem ji sehnala zadarmo v elektronické podobě, ale v té knižní, kde si můžete vychutnat hmatatelnou knihu najdete nejlevněji na megaknihy.cz za 286 Kč nebo v knihkupectví Knihy Dobrovský za 357 Kč.

Zámek JAROMĚŘICE nad ROKYTNOU

14. července 2018 v 10:02 | Petra |  Výlety
Čaute.
Mám tu další zámek do sekce výlety. Tentokrát se jedná o zámek, který mám neskutečně blízko, ale byla jsem tam až letos. Jedná se o zámek ve městě Jaroměřice nad Rokytnou na Vysočině. Zámke je barokní stavba a je nejnavštěvovanější zámkem u nás na Vysočině. Nejvýznamnější rod, který zámek vlastnil od 1700 - 1737 je rod Questenberků. K zámku patří i barokní stavba kostel sv. Markéty, který se nachází vedle zámku.
Za zámkem se rozprostírá obrovská zahrada francouzského stylu, kdy za říčkou Rokytná je zahrada v anglickém stylu. Zahrada je volně přístupná veřejnosti, lidé sem chodí se psy, s kočárky, chytat ryby. V zámecké zahradě a v jedné části zámku probíhají i svatby. V zahradě se každoročně koná Mezinárodní hudební festival Petra Dvorského.

2. DEN - Napiš svoji nejstarší vzpomínku, kterou si vybavuješ

11. července 2018 v 9:49 | Petra |  Deníček
2. den 30 days writing challenge a s ním i další téma. Tohle téma pro mě bylo docela těžké, protože pamatovat si něco z minulosti je pro mě docela problém, zvlášť když nevím, která vzpomínka je nejstarší. Nakonec jsem přece jen našla a teď Vám napíšu článek na téma

NAPIŠ SVOJI NEJSTARŠÍ VZPOMÍNKU, KTEROU SI VYBAVUJEŠ

Vrátíme se zpátky do čtvrté třídy na základní škole na lyžařský výcvik. Tato vzpomínka je pro mě důležitá, protože to bylo poprvé, co jsem stála na lyžích. Pokoj byl šílený, byly jsme snad všechny holky na jednom pokoji. Sjezdovku jsme měli od chaty několik kilometrů a dopravit se tam bylo vždy únavné. Při rozdělování do skupin jsem se kupodivu dostala do té nejlepší a byla jsem brána jakože umím lyžovat. První dny mě vlekaři pernamentně vytahovali ze záchytných sítích, které byly kolem sjezdovek a vleků. Dále mě sbírali na vleku, na který jsem neuměla nastoupit a už vůbec se tam udržet. Vždycky jsem smetla ty lidi za mnou. No teď když to někomu vyprávím, tak je to neskutečná komedie a všichni se bavíme.
Taky se zde odehrála moje ?první? "láska". Jeden kluk z vedlejší třídy do mě byl zamilovaný a při cestě do sprch mi na schodech řekl, že mě miluje. Kamarád co šel s ním, spadl smíchy ze schodů a já nevěděla co říct, tak jsem jako správná hrdinka utekla do sprch. No neskutečná sranda :D

Poslední den na lyžáku jsem byla vyhlášena jako Miss chaty. Dostala jsem pusu, šerpu z toaleťáku a byl vyhlášen i Missák chaty. No já byla tak neskutečně nervózní a rudá v obličeji. No pro holku ve čtvrtý třídě to byl neskutečnej trapas. Samozřejmě musel být i tanec. Určitě si dokážete představit jak to vypadalo, když děcka se snaží tancovat, i když to vlastně vůbec neumí.

A to by byla asi moje nejstarší vzpomínka. Na nic z doby předtím si nepamatuji. Je to divný, ale prostě fakt nic. Každopádně na tuto historku strašně ráda vzpomínám. Vždycky se při té představě směju a i teď jsem se přistihla, jak při psaní článku se usmívám. Fotky se bohužel nedochovaly, ale v hlavě to zůstane napořád.

A co Vy, máte nějakou vzpomínku, na kteoru rádi vzpomínáte? :)

Mějte se krásně,
Petra.

1. DEN - Představ se + přidej 10 faktů o tobě

8. července 2018 v 16:53 | Petra |  Deníček
Dnes Vám přináším 1. den 30 days writing challenge a tím i první téma této výzvy a to je

PŘEDSTAV SE + PŘIDEJ 10 FAKTŮ O TOBĚ

Mé jméno je Petra a letos v červenci mi bude 20 let. Bydlím v malém městečku na Vysočine, kde jsem úspěšně dokončila základní školu. Po základce jsem šla na střední obchodní akademii se zaměřením na cizí jazyky. Na tuto školu jsem šla, že mi nic jiného nezbylo. Každopádně jediné, co mě tam bavilo byly právě ony cizí jazyky - angličtina, němčina a španělština. Co se týče účetnictví, tak to mě nikdy nebavilo a účetní nikdy nebudu. Školu jsem loni úspěšně ukončila maturitou a na podzim jsem byla přijata k Policii České republiky.
Jako malá jsem prošla neskutečným množstvím koníčků. Od modelingu, mažoretek, tancování, přes atletiku, volejbal, florbal, fotbal, flétnu až po pořární sport. Požární sport dělám od 11 let vlastně až do teď. Tento rok už se tolik aktivně neúčastním soutěží, ale svoje zkušenosti už druhým rokem předávám mladším dětem. Po operaci kolene se už ničemu z dětství nevěnuji, pouze teď na výcviku hraju volejbal. Mezi můj další největší koníček patří postcrossing - posílání pohlednic po světe, kterému jsem neskutečně podlehla. Dále hrozně ráda čtu a bloguji a taky poznávám krásy Česka.
Co se týče mé povahy, tak jsem velice ukecaná, společenská, ale neskutečně výbušná. Ráda lidem říkám, co mají dělat. Kamarády nemám (mám hlavně známé), protože veškerý čas soustřeďuji buď do zálib nebo mému přítelovi, se kterým už jsem skoro 3 roky.

To by bylo o mně vše, zbytek se dozvíte v průběhu výzvy. A ještě tady 10 faktů o mně:

1. ráda se hádám, i když vím, že nemám pravdu, ale pořád dělám, že ji mám
2. jsem neskutečný milovník jídla všeho druhu
3. nesnáším vytrvalostní běhy
4. vlastně nesnáším žádný druh sportu (divný u člověka, co dělal atletiku a kde co)
5. strašně ráda čtu, ale až moc se vžívám do děje knihy

30 days writing challenge

7. července 2018 v 15:07 | Petra |  Deníček
Zdravím.
Už delší dobu jsem na různých blogách sledovala 30 denní výzvy v psaní a pořád jsem se nějak nedokopala k tomu se do nějaké zapojit. A když jsem se konečně dnes dokopala, tak už jsem zase zapomněla, u kterých autorek jsem na ně narazila. Tak jsem si našla na sparling.blog.cz témata, které mě vcelku zaujaly. Na některé budu mít asi problém něco napsat, ale věřím, že určitě nakonec něco napíšu.
Výzva spočívá v tom, že se píše každý den. Bohužel nemám tu možnost, články každý den psát, když jsem v práci a mimo domov, kde mám data jen v telefonu. A všichni dobře víme, jaké to je psát na telefonu. Takže články budou zveřejňovány hlavně o víkendu a občas i v týdnu tady nějaký ten článek najdete. Každopádně si myslím, že je to super možnost jak se o mně něco dozvědět.
Určitě mi dejte vědět, jestli se na výzvu těšíte, popřípadně jestli už jste se také nějaké zúčastnily/účastníte. Tak to by bylo na začátek všechno a zítra můžete očekávat hned první článek!