Srpen 2018

Zámek ČERVENÁ LHOTA

30. srpna 2018 v 20:42 | Petra |  Výlety
Zdravím.
Jedno srpnové teplé úterý jsme se s mojí láskou vydali na zámek Červená Lhota. Zámek znám z pohádek, je červený, na vodě, no prostě jeden můj z nejoblíbenějších tady u nás v České republice. Vydali jsem se ráno s tím, že si oběd dáme někde tam. Už na cestě k zámku jsme potkali hromadu cyklistů, kteří na zámek mířili také. Přijeli jsme těsně před pravým polednem. Šli jsme si koupit vstupenky, každej skoro bez hotovosti s tím, že určitě berou karty. Bohužel ten den zrovna měli terminál rozbitý. Tak jsem za poslední hotovost koupila vstupenky na prohlídku pokojů 1. patra. Šla jsem se zeptat do suvenýrů, jestli tam aspoň berou karty, ale tam bohužel také ne. Co teď? No nic, šli jsem se najíst do restaurace, která je hned před zámkem a doufali, že karty budou brát aspoň tam. Restaurace fungovala pouze na dvoře a všude bylo hromada lidí a obsazeno. Báli jsme se, že když si objednáme, tak zase nestihneme prohlídku. Naštěstí tam pracují velice milí lidé! Šla jsem za číšnicí s dotazem, jak dlouho jídlo bude trvat, že máme zaplacenou prohlídku a máme strach, že ji nestihneme. Mladá slečna byla velice milá a ochotná a obsloužila nás přednostně. Usadili jsme se a jídlo jsme měli takřka do 10 minut od příchodu. Dala jsem si výborné meruňkové knedlíky a přítel vepřovou panenku s celerovým pyré (díky bohu brali karty). Až na ty vosy, které mi dělaly nálety na moje knedlíky, jsme se výborně najedli.

I tak jsem po jídle měli ještě hromadu času než začne naše prohlídka. Proto jsme se vydali na procházku kolem rybníka u zámku. K naší smůle (opět) nepůjčovali lodičky z důvodu nedostatku vody. Prošli jsme se po cestě, já si udělala fotky, pohladila koně a pak už jsme jen čekali na prohlídku. Vybrali jsme si ten nejdelší okruh (50 min) a to pokoje 1. patra. Celou prohlídku jsme chodili v papučích, což byla občas sranda, ale jinak byla prohlídka zajímavá.

První zmínky o zámku pochází už ze 14.století a v 16.století se zámek dostává do rukou rodu Kábů z Rybňan. V 17. století koupil zámek Vilém Slavata z Chlumu a Košumberka... a tak dále a tak dále. Když zámek navštívíte, tak se historii zámku dozvíte celou.

6. DEN - Kdo je tvou inspirací/vzorem

26. srpna 2018 v 8:20 | Petra |  Téma týdne
Zdravím.
Přiznám se, že je to z dalších témat, které je pro mě trochu složitější a pořádně nevím, kdo je mou inspirací nebo vzorem. Spíš to pojmu, tak nějak obecně.

Každý má svého herce, zpěváka, modela, sportovce, mamku, taťku, babičku… no prostě někoho, v kom vidí svoji inspiraci nebo vzor. Žijeme v 21. století a ať mi nikdo netvrdí, že nikdy neřekl "Tohle musím mít, viděla jsem to u toho a toho."
Každý to tak má. I já si myslela, že nemám žádný vzor a inspiraci, ale při psaní tohoto článku mi vlastně došlo, že ji mám.

Co se týče oblečení, tak mě velice inspiruje moderátorka Zorka Hejdová. Sleduji ji na instagramu a některé její kousky z šatníku mám taky. Líbí se mi, jak se obléká a jaký má styl. Dále mě inspiruje aplikace Dabyme. Tato aplikace má profil také na instagramu a postuje tam fotky lidí, kteří podle nich mají styl. Jsou to vlastně lidé jako my. Jen se vyfotí, nahrají fotky do aplikace a oni to pak pošlou dál. Pod dnesnosim se skrývá neskutečné množství skvělých outfitů.

Co se týče kosmetiky, tak bohužel žádnou velkou inspiraci nemám. Kupuji si osvědčené značky z vlastní zkušenosti, ale občas inspiraci najdu právě u Vás a na Vašich blogách. Dáváte tam typy na kosmetiku, kterou používáte, kterou máte rády, která Vás oslovila. Takže v tomto ohledu mám inspiraci u Vás - mých návštěvníků.

A co se týče života, o tom se rozepíšu trochu více. Věřím tomu, že nebudu jediná, když řeknu že velkou inspiraci do života mám ve svých rodičích. Jsou se mnou od narození a jsou inspirací ve všech ohledech. Člověk vlastně dělá přesně to, co jeho rodič, protože u něj viděl, jak to dělá. Vidíte, jak Vás rodiče vychovali a vidíte tu inspiraci. Říkáte si, že svoje děti budete vychovávat tak či onak, ale porovnáváte to s výchovou svých rodičů.
Vidíte u nich, co dělají, o co se zajímají, co jedí, a pak to děláte taky. Rozhodujete se v porovnání s nimi. Proto, jsou pro mě moji rodiče největší inspirací v životě.

Každý máme svoje celebrity, které svým způsobem obdivujeme, ale ve finále vždycky největší inspirací pro Vás bude ten, kdo Vás vychoval, nebo tu byl pro Vás v těžkých chvílích. Souhlasíte? Já myslím, že ano. Pro svůj vzor nemusíme chodit nikam daleko, protože ho (někteří) máme přímo před nosem!

Mějte se krásně!

ZOO Brno

21. srpna 2018 v 20:29 | Petra |  Výlety
Zdravím.
Jedno pondělí jsme se s přítelem vydali do brněnské ZOO. Přítel mi hned na začátku říkal, že je to samý kopec a že se mu ta ZOO moc nelíbí. Já si to ale vymluvit nenechala, a protože jsem tam ještě nikdy nebyla, tak jsem ho přesvědčila, abychom tam jeli. Vybrali jsme si k tomu naprosto "úchvatný" den. Bylo vedro jak v prdeli (promiňte mi za ten výraz) a veškeré občerstvení zavřené. Suvenýry u pokladny byly taktéž zavřené a nahoře u žiraf občerstvení taktéž zavřené. Hned zkraje jsme navštívili medvědy. Jednalo se o medvědy kamčatka a byli naprosto úžasní! Pořád se rochnili v bazénu a užívali si pozornost diváků. Dále jsem se těšila na lachtany/tuleně (mám v tom zmatek), ale jejich bazén byl vypuštěný a zvířátka nikde. Dále co mě uchvátili byli lední medvědi. Jeden se rochnil v bazénu a dělal pořád vlny, ten nás hodně bavil. A jako poslední nás bavili klokani, ke kterým se může do výběhu. A líbila se mi panda červená. To je asi tak všechno, co nás tam zaujalo.

Vím, že jsme si nevybrali zrovna ideální počasí na chození po Zoo, ale i tak by nám to výlet nezlepšilo. Celkově na nás Zoo nepůsobila dobrým dojmem. Jdete pořád do kopce, výběhy na sebe nenavazují, nejsou upravené keře, stromy… Když procházíte areálem, tak zvířata nejsou po obvodně, ale musíte k některým zajít a pak se zase vrátit. No byla jsem zklamaná. Nakonec jsme se najedli v restauraci U Tygra, která je přímo v areálu a tam měli otevřené i suvenýry (díky bohu). Najedli jsme se relativně dobře.

Upřímně mě to mrzí, je to ZOO v druhým největším městě ČR a je to zatím nejhorší Zoo jakou jsem kdy viděla. Nechci se nějak dotknout brňáků nebo těch, kterým se Zoo líbí, ale toto je můj názor. Poslední roky hodně chválím ZOO v Jihlavě. Tam na ní zamakali, začali ji opravovat, dělat nové pavilony, rozšiřovat, takže to je za mě fakt pecka.

No nic, přidávám tady pár fotek, které se mi podařilo pořídit a u dalšího článku zase ahoj.

Sun Kiss Beauty Box

19. srpna 2018 v 14:54 | Petra |  Kosmetika
Zdravím.
Dnes Vám přináším článek o novém a mém úplně prvním Beauty Boxu. Beauty Box jsem viděla na instagramu u hodně známých osobností jako je např. Zorka Hejdová a velice mě zaujalo, kolik kosmetiky v něm je. Proto jsem začala profil BB sledovat na ig a prozatím sledovala, co každý BB obsahuje. Dlouho mi trvalo, než jsem se rozhoupala, jestli si jeden také koupit. Proto když na instagramu vyšlo, že nový Sun Kiss je v předprodeji, hned jsem si ho objednala. Když jsem si ho objednala, tak jedna z holek, které BB vytváří mi napsala, že to bude moje závislost. A měla pravdu, BB jsem se nemohla dočkat a po příjezdu z Brna jsem ho ihned otevřela a koukala na všech 16 produktů, které v něm byly.

Beauty Box pokaždé obsahuje 16 skvělých produktů, které vybírají Veronika, Dagmar a Dana. Produkty jsou kvalitní a určitě je ocení každá žena. Každý BB má omezený počet kusů, takže když se vyprodá, už ho neseženete. Stojí pouhých 1290 Kč a to je fakt super, protože když si sečtete hodnotu všech produktů, tak se cenově dostanete na několik tisíc.

5. DEN - Kde se vidíš za 10 let

13. srpna 2018 v 6:10 | Petra |  Téma týdne
Zdravím Vás.
Je krásný slunečný den, tak jsem se rozhodla napsat další článek v mojí 30 denní psací výzvě. Dnes je to téma, které mě osobně moc nezaujalo, protože opravdu nevím co bude za 10 let. Nečekejte moc dlouhý článek, bude to stručný :D
Takže dnešním tématem je

KDE SE VIDÍŠ ZA 10 LET

Před chvílí mi bylo 20 let a už mám přemýšlet co bude až mi bude 30? Fuj, to je ale hnusná představa.

Nicméně chci být mladá máma, tudíž ve 30 už (doufám) budu mít dvě děti. Je mi jedno co to bude, hlavně když budou zdravý. Za 10 let se vidím ve svým rodinným domečku se současným partnerem, dvěma psy, velkou zahradou. Doufám, že budu mít pořád stejnou práci a tak skvělý lidi kolem sebe jako mám teď.
Vidím se na zahradě, jak sedím na houpačce a píšu další článek na tento blog a vzpomínám, jak jsem ve 20 letech psala tento článek. Je to neuvěřitelná představa, protože ten život a čas neskutečně utíká.

Vlastně je mi jedno, kde budu za 10 let, hlavně když tam budou moji nejbližší, můj přítel a já budu šťastná. Nemá cenu si plánovat kdy, co, jak, proč udělám (i když to naplánovaný mám), pro mě je důležité být šťastná. A já věřím, že budu, když kolem sebe budu mít ty správný lidi.

Opravdu nevím, co víc bych Vám tu měla psát. Nemám nějaké extra vysněné představy, že se vidím někde na Havaji. Pro mě je důležité být šťastná a to budu i bez Havaje.

To by bylo pro dnešek vše.
Mějte se krásně!

Vyhlášení GA o kosmetickou sadu Kneipp

9. srpna 2018 v 10:27 | Petra
Zdravím.
Konečně tu pro Vás mám vyhodnocení GA o kosmetickou sadu Kneipp.
Losování výherkyně jsem dělala přes random.org a vítězkou se stává

Gratuluji Verči k výhře a ostatním děkuji za účast. Doufám, že se do další GA zase zapojíte!

Mějte se krásně.

Zámek DAČICE

7. srpna 2018 v 9:15 | Petra |  Výlety
Zdravím.
Na začátku července jsme se s našima a přítelem vydali do Vnorovic, chatové oblasti blízko Dačic. Měli jsme tam na týden pronajatou chatu. Jeli jsme tam převážně na ryby, protože přímo před chatou teče řeka. Počasí nám přálo, byl neskutečný hic.
Jeden den jsme se vydali na výlet do Dačic, kde jsem chtěla navštívit zámek. Dřív už tam byla kamarádka a chválila si ho, tak jsem tam chtěla zavítat taky.
Zámek se nachází v Jihočeském kraji v okresu Jindřichův Hradec ve městě Dačice. Místnosti, které jsou v prohlídkovém okruhu, obýval rod Dalbergů. Shromažďovali zde cenné umělecké sbírky, ale hlavně přírodovědné sbírky - motýly, paroží..

Nádvoří bylo plné lešení, protože se zde konal festival Dačická kostka a ten večer tam měl vystupovat Voxel. Nakonec jsme si přece jen koupili vstupenky a šli na prohlídku. Nejprve jsem ale pokladnu obrala o několik desítek pohledů a lidé za mnou už byli poněkud nervózní. Jako průvodce jsme dostali sympatického mladého pána. Výklad hodnotím pozitivně, protože šlo vidět, že pán tomu opravdu rozumí. Bohužel po cca 15 minutách přišla přítelovi sms, že má na stanici pohotovost (je hasič), takže musel opustit prohlídku i zámek. Já tam ale zůstala na celou prohlídku. Nejvíce mě v celém zámku zaujala obrovská knihovna, ve které je 17 000 knih. Dále mě bavila hra, kdy celou prohlídku počítáte všechny hodiny a na konci se dozvíte, kolik by jich mělo být. Tento zámek je docela malý, ale pěkný.

A pokud budete v Dačicích přes oběd nebo se budete chtít někde najíst, tak doporučuji restauraci U Koníčka. Moc hezké prostředí a dobré jídlo.

Mějte se krásně.

Vlasová maska Pantene Intensive Repair

2. srpna 2018 v 21:16 | Petra |  Kosmetika
Zdravím.
Dnes Vám přináším recenzi na vlasovou masku od Pantene. Je to moje druhá maska na vlasy v životě. První byla od značky Ziaja, ale ta mi moc nevyhovovala.

Tuhle masku jsem objevila v časopise Blesk pro ženy, který si skoro pravidelně kupuji. Bylo to jarní číslo a článek byl o detoxu pro vlasy. V článku byly zmíněny i šampóny pro vlasy - Schauma a Nivea - ty jsem si koupila také, aby detox nabyl na intezitě. Nicméně přečetla jsem si, jak by maska měla fungovat a řekla si, že tomu svýmu háru dopřeju trochu té péče.
Koupila jsem ji v drogerii Teta a stála tuším 149 Kč, teď jsem se ale dívala, že ji seženete do 100 Kč. Maska o objemu 300 ml je ve zlatém kelímku. Myslela jsem si, že víčko bude těsnící, ale ne. Po pár převozech z Brna domů se mi maska vylila do tašky. Takže od té doby ji dávám ještě do igelitového sáčku.

Maska je na suché a poškozené vlasy, dodává jim hebkost a lesk. Jelikož mám vlasy od přírody vlnité, tak právě působí suše a poškozeně, proto jsem volila tuhle masku. Na balení píšou, že se má bohaté složení nanášet od konečků a vmasírovat směrem nahoru. Já se tím teda neřídím. Vždycky si smočím prsty, prvně ji vmasíruji do hlavy, nakonec znovu smočím a pročešu si vlasy prsty. Nechám působit 2 minuty (jak je to uvedeno na obalu) a poté vlasy důkladně opláchnu. Zapomněla jsem říct, že maska se nanáší na vlhké vlasy.

Za mě jsem se s maskou velice spokojena. Už při prvním použití jsem poznala, jak hebké moje vlasy jsou. Hebkost už cítíte, když si masku vymýváte z vlasů. Díky této masce a volnému uschnutí si vlasy dva dny nemusím česat. Stačí je pročesat rukou, protože díky masce jsou úplně úžasné. Za mě tedy jednoznačně top pro moje vlasy!

A co, používáte masku na vlasy? Pokud ano, tak jakou?

ČAS NĚHY - Lenka Lanczová

1. srpna 2018 v 18:28 | Petra |  Knihy
Autor: Lenka Lanczová
Rok vydání: 2005
Počet stran: 286

Jak jsem se ke knize dostala:
K autorce jsem se dostala už jako náctiletá, tuším někdy ve 13 letech. A zaujala mě natolik, že jsem přečetla všechny její knihy. Co si budeme, je tu snad někdo kdo by neznal Lenku Lanczovou? Tuším, že ji zná každý, protože píše opravdu pro náctileté dívky, které právě prožívají první lásku a nebo touží ji zažít. Autorka si mě prostě získala a já na jejich knihách vyrůstala. Není divu, že když jsem potřebovala splnit jedno z témat knižní výzvy, tak jsem šla právě do této knihy. Hlavní postava se totiž jmenuje stejně jako já. Tato kniha patří k těm více oblíbeným od této autorky.

O čem kniha je:
Petře začaly prázdniny a ona neví co bude dělat. Rodiče bohužel budou chodit do práce a bratr odjede s partou na chalupu. Nakonec ji bratr Pavel přemluví ať jede s ním a když se jí tam nebude líbit, tak může kdykoliv odjet. Petra se setkání s partou děsí, protože je o několik let mladší. Nakonec se všechny obavy rozprchnou, protože první část party - Tadeáš a Adam jsou vlastně úplně fajn. A co víc Ted je děsně přitažlivej, jenže velkej děvkař. Petra dostane varování, aby si na něj dávala pozor a kluci zase dstanou kázání, aby ji brali jako sestru. Se zbytkem party - holkama si Petra taky sedne. Akorát s Eliškou - Tedova holka - si nesednou. Petra prožívá krásné léto a těší ji přítomnost Tadeáše. Jenomže vše se rozprchne, když jedna z holek objeví Petřino postižení. Eliška se ji vysměje a Petra se cítí ponížená. Ale co by byl Pavel za bratra, kdyby ji nepomohl. Pomůže ji se vším, ale o její lásce k Tedovi nechce ani slyšet...
Letní románek pro holky plný lásky.

Moje hodnocení:
Tak kniha je prostě super. Jak už jsem psala na začátku, autorku i knihu mám velice ráda, proto ji opět doporučuji. Sice už jsem z toho byla přeslazená a to je mi teprve 20 :D Prostě mě to bavilo když mi bylo těch 15, ale k některým příběhům se určitě vrátím i za deset let. Každopádně kniha se čte sama, je jednoduchá, plná dobrodružství, lásky. Myslím, že stojí za přečtení :)

Cena:
Knihu na megaknihy.cz seženete za pouhých 143 Kč! Je to už starší kniha. Pokud ji chcete jako e-book, tak mi klidněte napište, pošlu Vám ji. A nebo ji určitě sežente i v knihovně :)